Szállítás, átvételi lehetőségek

 

1.Személyes átvétel

A megrendelt áru személyesen is átvehető (előzetes egyeztetés szükséges) a következő helyszíneken:

  • Pécs, Magyarürögi út 8/3. , Egészségcentrum
  • Bóly, Szabadság u. 1/B. , Gyermekorvosi rendelő
  • Komló, Március 15. u. 32.

A fenti helyszíneken csak akkor lehet az árut átvenni, ha ennek ténye előzetesen telefonon vagy e-mail-ben megerősítésre került.

Átvételi időpontokról, helyszínről itt tud egyeztetni: +36 30 389 8245, +36 30 401 4707

Személyes átvétel esetén, ha a rendelésben szerepel szállítási költség, átvételkor a helyszínen visszaszámítjuk.

Számla kiállítása is a helyszínen történik.

2.Házhozszállítás

Cégünk csak belföldre (Magyarország területére) postáz csomagot, a szállítást a DPD végzi. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08-17 óra között. A szállítási napon SMS-t küld a kiszállítás várható időpontjáról. A DPD három kísérletet tehet a csomag átadására. Ennek sikertelensége esetén a szállítási költséget és a felmerült egyéb költségeket a megrendelőre terheljük!

Szállítás módja

2.1 Teljesítés

Küldeményeinket a DPD csomagküldő szolgálat juttatja el otthonába, vagy akár munkahelyére a rendeléstől számított 7 munkanapon belül. (Postai úton, postafiókcímre nem kézbesítünk.) Kiszállítás súlykorlátja 40 kg az e fölötti csomagokat megbontjuk, és több csomagként küldjük, csomagok számától függően számlázzuk. A  csomag feladását követő munkanapokon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető.

A küldemény feladását követően e-mailben megkapja a kiszállítási értesítőt, melyben a csomagazonosító szám segítségével érdeklődhet szállítmányozó cég ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálat a (+36 1) 501-6200-as telefonszámon érhető el munkanapokon 8-17 óra között. A csomagküldő szolgálatot az alábbi weblapon is elérheti: http://www.dpd.hu/

A már feladott küldemények hollétéről, átvételéről a csomagküldő szolgálatnál lehet érdeklődni, egyeztetni. A csomag átvételekor ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Rendkívül ritkán fordul elő, de ha mégis sérült lenne a küldemény, kérjük, vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, melyben fel kell tüntetni az esetlegesen sérült termékeket is.

A jegyzőkönyv hiányában sem a futárszolgálat, sem az Aszklépiosz Szentélye Kft. nem tudja a sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt elfogadni. Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.

2.2 Szállítási költségek

Kiszállítás díj: értékhatár és súly függvényében változik:

Viszonteladóknak a minimális rendelési érték (bruttó 63.500 Ft – nettó: 50.000 Ft ) elérése esetén díjmentes.

Szállítási díjak (érvényesség kezdete: 2017. január 1. )

Utánvétes szállítás esetén 0-14.999 Ft-ig: 1190 Ft /csomag

15.000 Ft feletti rendelés esetén: díjmentes kiszállítás

Érvényes: visszavonásig!

2.3 Átvétel

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg, az esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
A webáruházban feltüntetett árak bruttó árak, amelyek tartalmazzák a 27 %-os ÁFÁ-t.